Wednesday 26 February 2014

Lunch Bag dan lain2 beg...

Assalamualaikum.. Salam Sejahtera.. 

Lunch Bag order dari member office.. aku suka laaa pattern ni...


Yang bawah ni... aku join swap juga... asalnya takde zip... tapi sebab aku suka beg yang berzip.. jadi aku decide untuk tambah zip tu... alhamdulillah.. pasangan swap aku suka beg ni... 


Yang ni pula... COSMO BAG..  bercinta nak buat bahagian handle tu... mungkin sebab aku tersalah pilih kain.. Insyaallah lainkali aku guna cotton juga kat bahagian handle tu..  appun ... aku suka beg ni.. beg ni dah jadi hakmilik kakak aku...


Yang ni antara yang terawal aku jahit... pun sama dah jadi hakmilik orang lain.. tak lain tak bukan.. adik aku ler...


Yang ni.. jadi hakmilik aku... Beg pertama yang aku jahit.. aku jarang guna sebab takde zip... 
eh.. jap jap... kenapa aku tak terfikir nak tambah zip? apapuntakbleh... 


No comments:

Post a Comment

Labels