Wednesday 26 February 2014

Tour D Langkawi dengan Sling Bag baru aku ...


Assalamualaikum... Salam Sejahtera

Sebelum tu.. ni link ke page fb aku... jom ler like ...
 https://www.facebook.com/ShanorKreatifEnterprise

Kali ni.. beg aku pulak.. siap sehari sebelum berangkat ke Langkawi.. First time jalan2 ke Langkawi... bawak pulak Sling Bag jahitan sendiri... sekali dengan pouch untuk Tab 7" dan handphone aku .. pun aku jahit sehari sebelum berangkat... ni ler hasilnya... 

Asalnya yang kain bercorak tu aku nak buat flap ... last minit aku tukar plan... tambah zip dan tepek kain bercorak tu kat depan.. tak sempat nak buat poket kat bahagian luar.. cadangnya nak tambah ler lepas balik dari cuti2 tu... tapi sampai ke laaaa ni.. tak tambah2... gitu jer ler rupanya... apapun aku suka beg ni.. ikut citarasa aku... hehehhe.. balik kampung baru2 ni... mak mertua aku pun bekenan... sebelum balik kampung lagi nanti.. harap2 dapat ler aku siapkan...







 cehhh.... nak jugak dia enterprem tuu.... hahahhaa..


 yang ni saja aku tepek... order dari member office.. senang nak pi lunch.. muat2 untuk handphone dan purse panjang diorang tu...

Size dia kalau tak silap aku 9" x 7" ... nanti ler aku check balik... kalau ada yang berkenan ... whatsapp ler 0169477957 .. tak pun... jom like page aku.. 

 https://www.facebook.com/ShanorKreatifEnterprise 



No comments:

Post a Comment

Labels